check Besplatna poštarina od 120,00 EUR
check Vraća se do 14 dana
check Plaćanje za 30 dana
check Veleprodajna zona - B2B

Slanje i dostava

Koje su opcije dostave dostupne?

 

Prilikom narudžbe u našem online dućanu ili telefonskim putem, možete odabrati između nekoliko opcija dostave. Upoznajte ih sve i odaberite najprikladniju opciju.

 

Koliko iznose troškovi dostave u zemlji i inozemstvu?

 

Troškovi dostave variraju ovisno o narudžbi. Trenutne troškove dostave za određeni proizvod možete pronaći na kartici proizvoda ispod gumba "DODAJ U KOŠARICU".

 

Dostava u inozemstvo

 

Točni troškovi dostave narudžbe u zemlje Europske unije izračunavaju se nakon unosa adrese dostave tijekom postupka narudžbe. Imajte na umu da ne šaljemo narudžbe izvan Europske unije.

 

Koliko vremena je potrebno za obradu narudžbe?

 

Vrijeme ispunjenja narudžbe ovisi o dostupnosti proizvoda na skladištu. Za svaki proizvod dostupne su informacije o očekivanom vremenu dostave (možete ih pronaći u tablici ispod gumba "DODAJ U KOŠARICU"). Ako proizvod nije dostupan na skladištu, ne možete ga dodati u košaricu.

Napomena: Radimo od ponedjeljka do petka od 8:00 do 17:00 sati. Obrada narudžbi koje se podnose vikendom i blagdanima može potrajati nešto duže nego obično.

 

Hoću li biti obaviješten/a kada stigne moja narudžba?

 

Nakon što završite narudžbu, obavijestit ćemo vas o slanju paketa i predviđenom vremenu dostave. Informacije ćete primiti na navedenu e-mail adresu i broj telefona.

 

Mogu li provjeriti sadržaj paketa prije nego platim dostavljaču?

 

Dostavu narudžbi obavlja neovisna dostavna tvrtka. Dostavljač vam neće dopustiti da otvorite paket prije nego što platite troškove dostave, budući da je njegova dužnost samo isporučiti paket neoštećen na navedenu adresu.

Ako primijetite da je paket oštećen, možete ga otvoriti u prisutnosti dostavljača nakon što platite i potvrdite primitak. Ako u paketu pronađete oštećene proizvode, dobit ćete povrat novca ili zamjenu proizvoda novima. U slučaju nesuglasica, dostavljač će sastaviti zapisnik o oštećenju, koji će poslužiti kao osnova za reklamaciju.

 

 

Mogu li paket poslati na drugu adresu od one koja je navedena pri registraciji računa?

 

Da, paket može biti poslan na drugu adresu. Prilikom narudžbe, sustav automatski učitava podatke o adresi koje ste naveli pri registraciji računa. Ako želite da paket bude dostavljen na drugu adresu, jednostavno navedite novu adresu dostave tijekom narudžbe.

 

Mogu li dogovoriti termin s dostavljačem za određeno vrijeme dostave?

 

Nije moguće dogovoriti termin s dostavljačem za određeno vrijeme dostave tijekom narudžbe. Dostavljači isporučuju pakete od 9:00 do 17:00 sati. Neki dostavljači mogu pokušati kontaktirati vas telefonom kako bi dogovorili detalje dostave. Tada ćete imati priliku odabrati određeno vrijeme dostave.

 

Što se događa s mojim paketom ako dostavljač ne može pronaći navedenu adresu dostave?

 

Ako dostavljač ne može pronaći navedenu adresu dostave, paket će biti poslan na DPD mjesto za preuzimanje, gdje će čekati 3 dana. Nakon tog vremena, paket će biti vraćen nama.

 

Kako promijeniti datum dostave narudžbe?

 

Ako niste kod kuće ili iz nekog drugog razloga ne možete preuzeti paket od dostavljača na dan dostave, možete promijeniti datum dostave na stranici na kojoj pratite status dostave.