check Besplatna poštarina od 120,00 EUR
check Vraća se do 14 dana
check Plaćanje za 30 dana
check Veleprodajna zona - B2B

Povrati i pritužbe

Kako mogu vratiti robu?

 

Ako se odlučite za povrat, morat ćete sami platiti troškove povrata i organizirati dostavu.

 

Je li povrat i zamjena proizvoda iz inozemstva besplatan?

 

Ne, ne snosimo troškove povrata ili zamjene proizvoda i ne organiziramo pošiljke iz drugih zemalja o našem trošku. Samo u Poljskoj su povrati besplatni.

 

Kako zamijeniti proizvod?

 

Zamjena proizvoda uključuje povrat kupljenog proizvoda i izradu nove narudžbe. Primjerice, ako ste naručili motociklističku jaknu koja vam je premala, vratite proizvod i kupite veću jaknu u zasebnoj narudžbi. Imajte na umu da je zamjena proizvoda moguća samo ako se cijene proizvoda podudaraju.

 

Kako mogu vratiti ili reklamirati proizvod?

 

Želimo da svaki kupac našeg dućana ima pristup svim potrošačkim pravima.

Povrat ili reklamacija proizvoda ako imate pristup internetu:

  1. Posjetite https://www.gmoto.hr

  2. Ispunite obrazac za povrat ili pritužbu. To traje samo nekoliko minuta!

  3. Unutar 24 sata (samo radnim danima) nakon slanja zahtjeva, naš će stručnjak kontaktirati vas telefonski ili e-poštom i obavijestiti vas o daljnjem postupku.

  4. Sigurno zapakirajte robu koju želite vratiti ili reklamirati. U paketu priložite račun.

  5. Pošaljite paket na adresu Packeta.de 92467716 Schloßplatz 2 08648 Bad Brambach

 

Gdje mogu pronaći broj narudžbe na računu?

 

Broj narudžbe možete pronaći na računu na dvije lokacije: ispod barkoda u gornjem desnom kutu računa i ispod tablice pregleda narudžbi u sredini računa s lijeva.

 

Gdje mogu pronaći broj narudžbe na računu?

 

Broj narudžbe možete pronaći na računu na dvije lokacije: ispod barkoda u gornjem desnom kutu računa i ispod tablice pregleda narudžbi u sredini računa s lijeva.

 

Kada će se obraditi moja reklamacija ili povrat?

 

Imamo 14 radnih dana za pregled reklamacije ili povrata. Obično ih obrađujemo puno brže, u roku od nekoliko radnih dana. Međutim, postoje slučajevi kada proces reklamacije može trajati duže od 14 dana, ovisno o dobavljaču ili proizvođaču proizvoda.

 

Dobio sam proizvod koji nije bio u mojoj narudžbi. Što trebam učiniti?

 

Ako vaš paket sadrži jedan ili više proizvoda koji nisu naručeni (na primjer, poslali smo vam proizvode koje niste naručili), obratite nam se putem i naš stručnjak će vas kontaktirati unutar 24 sata (samo radnim danima).

 

Mogu li poslati robu pouzećem?

 

Ne prihvaćamo slanje pouzećem. Ako želite vratiti robu, ispunite obrazac za povrat ili pritužbu kako biste pravilno poslali proizvode natrag.

 

Kako zapakirati robu koju želim vratiti?

 

Robu treba pažljivo zapakirati kako ne bi došlo do oštećenja tijekom transporta. Ne morate koristiti istu ambalažu u kojoj ste primili pošiljku.

 

Nemam račun s brojem narudžbe i želim vratiti robu. Što trebam učiniti?

 

Ako nemate račun ili račun s PDV-om s brojem narudžbe, jednostavno se prijavite na svoj Gmoto račun i idite na karticu "Moje narudžbe". Tamo možete pronaći broj narudžbe i u tekstualnim porukama i e-pošti o vašoj narudžbi.

Obratite pažnju da morate označiti okvir "Izjavljujem da sam izgubio račun" kada popunjavate elektronički obrazac za povrat ili pritužbu.

 

Kako funkcionira povrat novca?

 

Ako vratite proizvod iz svoje narudžbe, dobit ćete puni povrat novca na svoj bankovni račun. Broj bankovnog računa za povrat novca unesete kada ispunjavate elektronički obrazac za povrat. Novac će biti uplaćen na navedeni račun čak u roku od 72 sata.

 

Proizvođačka garancija

 

Svaki proizvod ima proizvođačku garanciju i pravo na reklamaciju, ali svaki slučaj se razmatra pojedinačno. Izuzeci su električni dijelovi, kao što su žarulje, kolutovi, električne instalacije i regulatori napona.

 

Mogu li vratiti rabljeni proizvod?

 

Mogu se vratiti samo proizvodi koji nemaju vidljive znakove upotrebe. Ako se otkrije da kupljeni proizvod ima nedostatak tijekom korištenja, možete ga reklamirati. Za mehaničke dijelove potreban je dokaz o montaži prilikom obrade povrata.

Molimo vas da pri vraćanju proizvoda priložite sve što ste dobili pri kupnji (neoštećenu ambalažu, upute, račun, itd.). Odjeća, obuća i kacige moraju imati originalne etikete. U online dućanu možete pronaći informacije o karticama proizvoda za koje nije isključena zamjena.

 

Nemam račun i želim vratiti robu. Što trebam učiniti?

 

Ako želite vratiti proizvod za koji nemate račun ili račun s PDV-om, označite okvir "Izjavljujem da sam izgubio račun" na elektroničkom obrascu za povrat ili pritužbu i potpišite pored toga.

 

Što učiniti ako broj proizvoda na računu/PDV računu ne odgovara broju proizvoda u paketu?

 

Ako primite paket koji nije oštećen (ljepilo ili ambalažu), koristite elektronički obrazac za povrat ili pritužbu kako biste brzo prijavili eventualne nesuglasnosti između sadržaja paketa i narudžbe. Unutar 24 sata (radnim danima) obavijestit ćemo vas o daljnjem postupku. Naš će vas stručnjak kontaktirati telefonski ili e-poštom.

 

Što učiniti ako primim oštećeni paket?

 

Sve narudžbe pažljivo pakiramo kako bismo osigurali da su proizvodi koje ste kupili pravilno zaštićeni. Imajte na umu da svaki paket ima traku s logotipom Gmoto. Ako je ta traka ili ambalaža oštećena, obavezno otvorite paket u prisutnosti kurira kako biste provjerili odgovara li sadržaj narudžbi i jesu li proizvodi oštećeni tijekom transporta.

Ako su proizvodi oštećeni ili nešto nedostaje, kurir je dužan napraviti izvješće o oštećenju (ne mora to učiniti odmah; ovisno o kuriru, to može potrajati nekoliko dana). Ako utvrdite da je paket oštećen nakon što je kurir otišao, obavezno se obratite kuriru.